Audience, Agency and Identity in Black Popular Culture
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 158
- Udgivet:
- 11. marts 2013
- Størrelse:
- 166x230x11 mm.
- Vægt:
- 242 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Audience, Agency and Identity in Black Popular Culture
Shawan M. Worsley analyzes black cultural representations that appropriate anti-black stereotypes. Her examination furthers our understanding of the historical circumstances that are influencing contemporary representations of black subjects that are purposefully derogatory and documents the consequences of these images.
Brugerbedømmelser af Audience, Agency and Identity in Black Popular Culture
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Audience, Agency and Identity in Black Popular Culture findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621