Assessing Intercultural Language Learning
- The Dependence of Receptive Sociopragmatic Competence and Discourse Competence on Learning Opportunities and Input
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 317
- Udgivet:
- 29. april 2014
- Udgave:
- Størrelse:
- 216x157x26 mm.
- Vægt:
- 534 g.
- 2-4 uger.
- 28. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Assessing Intercultural Language Learning
How can intercultural language learning be accounted for in foreign language teaching? By means of new assessments, the author investigates the development of language competences central to ICC in relation to learning opportunities as experienced by German learners of English. Audiovisual media were found as a major input factor in developing ICC.
Brugerbedømmelser af Assessing Intercultural Language Learning
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Assessing Intercultural Language Learning findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621