Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 188
- Udgivet:
- 21. december 2009
- Udgave:
- 3
- Størrelse:
- 155x232x14 mm.
- Vægt:
- 306 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer
Aiming at ensuring that everyone obtains the rich rewards available in today's information-centred society, this book seeks to provide a systematic method for the understanding, appreciation and evaluation of information needs, which alone can guarantee the value of information to the consumer
Brugerbedømmelser af Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Assessing Information Needs in the Age of the Digital Consumer findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621