Artificial Market Experiments with the U-Mart System
indgår i Agent-Based Social Systems serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 161
- Udgivet:
- 23. november 2014
- Udgave:
- 2008
- Størrelse:
- 235x155x10 mm.
- Vægt:
- 285 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Artificial Market Experiments with the U-Mart System
U-Mart, a manmade market, has been proposed in order to study such instantly moving markets. Although the U-Mart system is internationally acclaimed for being at the forefront of market research, its use is by no means limited to a small number of researchers on the fringe.
Brugerbedømmelser af Artificial Market Experiments with the U-Mart System
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Artificial Market Experiments with the U-Mart System findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621