Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice
- An Overview of Tools and Techniques
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 272
- Udgivet:
- 3. april 2017
- Størrelse:
- 234x158x15 mm.
- Vægt:
- 424 g.
- Ukendt - mangler pt..
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice
Compare and contrast the widely differing approaches to predictive analytics and predicting consumer choice with this comprehensive guide to marketing analytics.
Brugerbedømmelser af Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621