De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice

- An Overview of Tools and Techniques

Bag om Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice

Compare and contrast the widely differing approaches to predictive analytics and predicting consumer choice with this comprehensive guide to marketing analytics.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749479558
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 272
  • Udgivet:
  • 3. april 2017
  • Størrelse:
  • 234x158x15 mm.
  • Vægt:
  • 424 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice

Compare and contrast the widely differing approaches to predictive analytics and predicting consumer choice with this comprehensive guide to marketing analytics.

Brugerbedømmelser af Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice



Find lignende bøger
Bogen Artificial Intelligence Marketing and Predicting Consumer Choice findes i følgende kategorier: