De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Artificial Intelligence in Marketing

Bag om Artificial Intelligence in Marketing

Review of Marketing Research pushes the boundaries of marketing-broadening the marketing concept to make the world a better place. Here, leading scholars explore how marketing is currently shaping, and being shaped by, the evolution of Artificial Intelligence (AI).

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781802628760
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 344
  • Udgivet:
  • 13. marts 2023
  • Størrelse:
  • 157x23x235 mm.
  • Vægt:
  • 652 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Artificial Intelligence in Marketing

Review of Marketing Research pushes the boundaries of marketing-broadening the marketing concept to make the world a better place. Here, leading scholars explore how marketing is currently shaping, and being shaped by, the evolution of Artificial Intelligence (AI).

Brugerbedømmelser af Artificial Intelligence in Marketing



Find lignende bøger
Bogen Artificial Intelligence in Marketing findes i følgende kategorier: