Art Experience and Human Resources' Perception
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 257
- Udgivet:
- 26. august 2005
- Udgave:
- 12005
- Størrelse:
- 235x155x15 mm.
- Vægt:
- 428 g.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Art Experience and Human Resources' Perception
Denise Sumpf analyses empirically whether art experience contributes to a reduction of perceptual biases in managerial decision-making. The results show that art experience tackles several perceptual biases, but the efficacy and the efficiency as a human resource development tool depend on several variables. For example, the quality of the intermediary, the amount and intensity of exposure to art, or the composition of the participant group are influential.
Brugerbedømmelser af Art Experience and Human Resources' Perception
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Art Experience and Human Resources' Perception findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621