Argumentation in Science Education
- Perspectives from Classroom-Based Research
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 296
- Udgivet:
- 16. marts 2019
- Udgave:
- 12007
- Størrelse:
- 155x235x0 mm.
- Vægt:
- 486 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Argumentation in Science Education
Educational researchers are bound to see this as a timely work. It presents research combining theoretical and empirical perspectives relevant for secondary science classrooms. Since the 1990s, argumentation studies have increased at a rapid pace, from stray papers to a wealth of research exploring ever more sophisticated issues.
Brugerbedømmelser af Argumentation in Science Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Argumentation in Science Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621