De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Arbejdsbog i CMM for konsulenter

Bag om Arbejdsbog i CMM for konsulenter

Arbejdsbog i CMM for konsulenter beskriver otte store modeller, der anvendes i en CMM-proces. Således er det en ledsagende publikation til Håndbog i CMM for konsulenter, der giver konsulenter, coaches og ledere dynamiske metoder til at hjælpe deres klienter og organisationer til at forstå og håndtere de kommunikationsmønstre, der har skabt de mere og mere komplekse spørgsmål og den gensidige afhængighed, som de (og deres klienter) møder på arbejdspladsen. Bogen slår bro mellem de teoretiske begreber i kommunikationsforståelsen bag Coordinated Management of Meaning (CMM) og de praktiske redskaber i CMM og stiller håndgribelige ressourcer og modeller til rådighed, som kan bruges i mange forskellige organisationsmæssige sammenhænge, fra konfliktløsning mellem enkeltpersoner til kulturforandring i en hel organisation. Bogen er et koncentrat af års forskning og refleksiv praksis med klienter i mange forskellige brancher.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788792542236
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 45
  • Udgivet:
  • 22. August 2011
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 152x226x4 mm.
  • Vægt:
  • 97 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 15. Oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Arbejdsbog i CMM for konsulenter

Arbejdsbog i CMM for konsulenter beskriver otte store modeller, der anvendes i en CMM-proces. Således er det en ledsagende publikation til Håndbog i CMM for konsulenter, der giver konsulenter, coaches og ledere dynamiske metoder til at hjælpe deres klienter og organisationer til at forstå og håndtere de kommunikationsmønstre, der har skabt de mere og mere komplekse spørgsmål og den gensidige afhængighed, som de (og deres klienter) møder på arbejdspladsen. Bogen slår bro mellem de teoretiske begreber i kommunikationsforståelsen bag Coordinated Management of Meaning (CMM) og de praktiske redskaber i CMM og stiller håndgribelige ressourcer og modeller til rådighed, som kan bruges i mange forskellige organisationsmæssige sammenhænge, fra konfliktløsning mellem enkeltpersoner til kulturforandring i en hel organisation. Bogen er et koncentrat af års forskning og refleksiv praksis med klienter i mange forskellige brancher.

Brugerbedømmelser af Arbejdsbog i CMM for konsulenter