Applied Public Relations
- Cases in Stakeholder Management
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 258
- Udgivet:
- 13. april 2015
- Udgave:
- 3
- Størrelse:
- 158x238x20 mm.
- Vægt:
- 512 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Applied Public Relations
With its practical orientation and scope, Applied Public Relations is the ideal text for public relations case studies or public relations management courses that emphasize stakeholder groups. Using current cases across a variety of industries, locations, and settings, Richardson examines how real organizations develop and maintain their relationships, offering valuable insights into business and organizational management practices.
Brugerbedømmelser af Applied Public Relations
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Applied Public Relations findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621