De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Applied Mass Communication Theory

- A Guide for Media Practitioners

Bag om Applied Mass Communication Theory

Now in its third edition, this dynamic textbook blends coverage of the major theories and research methods in mass communication to enable students to apply their knowledge in today¿s media and communication careers.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367639914
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 300
  • Udgivet:
  • 30. september 2021
  • Udgave:
  • 3
  • Størrelse:
  • 178x254x0 mm.
  • Vægt:
  • 698 g.
  • 2-3 uger.
  • 19. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Applied Mass Communication Theory

Now in its third edition, this dynamic textbook blends coverage of the major theories and research methods in mass communication to enable students to apply their knowledge in today¿s media and communication careers.

Brugerbedømmelser af Applied Mass Communication Theory



Find lignende bøger
Bogen Applied Mass Communication Theory findes i følgende kategorier: