Applied Marketing Analytics Using R
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 392
- Udgivet:
- 22. august 2023
- Størrelse:
- 191x22x235 mm.
- Vægt:
- 730 g.
- 4-7 hverdage.
- 7. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Applied Marketing Analytics Using R
Taking a very hands-on approach with the use of real-world datasets, case studies and R (a free statistical package), this book supports students and practitioners to explore a range of marketing phenomena using various applied analytics tools.
Brugerbedømmelser af Applied Marketing Analytics Using R
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Applied Marketing Analytics Using R findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Videnskab
- Skønlitteratur og relaterede emner
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Forskningsledelse og udviklingsledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsundersøgelser
- Lægevidenskab og sygepleje
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621