APP-REVOLUTIONEN
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 368
- Udgivet:
- 19. maj 2017
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 155x235x21 mm.
- Vægt:
- 925 g.
- 1-5 hverdage.
- 4. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af APP-REVOLUTIONEN
Hvordan verden blev afhængig af Facebook, Uber, Tinder, Pokémon GO, Snapchat, Instagram, Airbnb og hvordan du skaber “the next billion dollar app”
Vil du gerne skabe det næste Snapchat, Facebook eller Instagram? Så glem bare den geniale idé, for det du har brug for er et problem alle har, men kun du kan løse, på en måde, ingen andre har tænkt på. Kan du det, så er du godt på vej til at skabe den næste “billion dollar app”.
De små apps på din smartphone er en revolution, de færreste helt begriber. Uber er i dag mere værd end General Motors. Airbnb booker flere overnatninger end de største hotelkæder. Hvert døgn swiper vi 1,4 milliarder gange på Tinder, genererer 5 milliarder likes på Facebook og sender 60 milliarder beskeder på WhatsApp. To år efter lanceringen havde Instagram over 100 millioner brugere, og i dag er der flere, som lærer sprog på Duolingos app, end der er sprogstuderende i hele USA.
Men hvordan skaber man den næste succesfulde app? Hvad er retention, og hvorfor er det så vigtigt? Hvorfor starter en app altid med et problem? Hvad er forskellen mellem en pipeline og en platform? Hvad er “The No Asshole Rule”? Hvordan skaber man et viralt loop? Hvad er de fem fejl, som alt for mange startups begår? Hvorfor skal man bruge en hustler, og hvordan sælger man din app til Google? Det og meget mere giver APP-REVOLUTIONEN svaret på.
Vil du gerne skabe det næste Snapchat, Facebook eller Instagram? Så glem bare den geniale idé, for det du har brug for er et problem alle har, men kun du kan løse, på en måde, ingen andre har tænkt på. Kan du det, så er du godt på vej til at skabe den næste “billion dollar app”.
De små apps på din smartphone er en revolution, de færreste helt begriber. Uber er i dag mere værd end General Motors. Airbnb booker flere overnatninger end de største hotelkæder. Hvert døgn swiper vi 1,4 milliarder gange på Tinder, genererer 5 milliarder likes på Facebook og sender 60 milliarder beskeder på WhatsApp. To år efter lanceringen havde Instagram over 100 millioner brugere, og i dag er der flere, som lærer sprog på Duolingos app, end der er sprogstuderende i hele USA.
Men hvordan skaber man den næste succesfulde app? Hvad er retention, og hvorfor er det så vigtigt? Hvorfor starter en app altid med et problem? Hvad er forskellen mellem en pipeline og en platform? Hvad er “The No Asshole Rule”? Hvordan skaber man et viralt loop? Hvad er de fem fejl, som alt for mange startups begår? Hvorfor skal man bruge en hustler, og hvordan sælger man din app til Google? Det og meget mere giver APP-REVOLUTIONEN svaret på.
Brugerbedømmelser af APP-REVOLUTIONEN
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen APP-REVOLUTIONEN findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621