Angebotsmanagement Fur Hybride It-Produkte
- Prozess- Und Datenmodelle Fur Den Vertrieb Kundenindividueller It-Loesungen
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 355
- Udgivet:
- 7. juni 2013
- Udgave:
- 2013
- Størrelse:
- 210x148x22 mm.
- Vægt:
- 499 g.
- 8-11 hverdage.
- 15. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Angebotsmanagement Fur Hybride It-Produkte
Anbieter von IT-Lösungen befinden sich in einem Dilemma: Einerseits sollen ihre Lösungen an den individuellen Bedürfnissen des jeweiligen Kunden ausgerichtet sein, andererseits sind sie gezwungen, ihre Leistungen preisgünstig, und damit standardisiert, zu erbringen. Basierend auf identifizierten Anforderungen aus Literaturanalysen und 15 Experteninterviews beschreibt Philipp Langer ein aus einem Prozess- und Datenmodell bestehendes Katalogmodell. Er stellt den Aufbau und die Erstellung hybrider Produktkataloge sowie den komplexen Angebotsprozess selbst nachvollziehbar dar.
Brugerbedømmelser af Angebotsmanagement Fur Hybride It-Produkte
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Angebotsmanagement Fur Hybride It-Produkte findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621