Anbefalet
- Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 124
- Udgivet:
- 3. november 2015
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 135x215x8 mm.
- Vægt:
- 178 g.
- 2-4 uger.
- 23. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Anbefalet
Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok!
At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.
Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops.
Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.
At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.
Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops.
Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.
Brugerbedømmelser af Anbefalet
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Anbefalet findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621