De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Anbefalet

- Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale

Bag om Anbefalet

Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok! At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice. Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops. Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788771703764
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 124
  • Udgivet:
  • 3. november 2015
  • Udgave:
  • 2
  • Størrelse:
  • 135x215x8 mm.
  • Vægt:
  • 178 g.
  • 2-4 uger.
  • 23. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Anbefalet

Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok!
At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.
Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops.
Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.

Brugerbedømmelser af Anbefalet