Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 328
- Udgivet:
- 10. juli 2020
- Størrelse:
- 279x216x18 mm.
- Vægt:
- 762 g.
- 2-3 uger.
- 18. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience
""This book examines the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience in marketing strategies"--Provided by publisher"--
Brugerbedømmelser af Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621