De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience

Bag om Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience

""This book examines the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience in marketing strategies"--Provided by publisher"--

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781799831273
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 328
  • Udgivet:
  • 10. juli 2020
  • Størrelse:
  • 279x216x18 mm.
  • Vægt:
  • 762 g.
  • 2-3 uger.
  • 18. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience

""This book examines the strategic role of neuromarketing and consumer neuroscience in marketing strategies"--Provided by publisher"--

Brugerbedømmelser af Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience



Find lignende bøger
Bogen Analyzing the Strategic Role of Neuromarketing and Consumer Neuroscience findes i følgende kategorier: