Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 403
- Udgivet:
- 30. april 2015
- Størrelse:
- 227x290x28 mm.
- Vægt:
- 1306 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace
The key to any marketing strategy is finding a way to reach and appeal to the consumer. In the case of a diverse consumer pool, marketers must strive to direct their promotional efforts to appeal to a global customer base. This title explores the strategies associated with promoting products and services to a culturally-diverse target market.
Brugerbedømmelser af Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Analyzing the Cultural Diversity of Consumers in the Global Marketplace findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621