Analysis of Cultural Differences and their Effects on Marketing Products in the United States of America and Germany with a Focus on Cultural Theories of Hall and Hofstede
Du sparer
0%
ift. normalprisen
Spar
0%
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 84
- Udgivet:
- 22. november 2012
- Udgave:
- 12001
- Størrelse:
- 148x7x210 mm.
- Vægt:
- 135 g.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Analysis of Cultural Differences and their Effects on Marketing Products in the United States of America and Germany with a Focus on Cultural Theories of Hall and Hofstede
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Analysis of Cultural Differences and their Effects on Marketing Products in the United States of America and Germany with a Focus on Cultural Theories of Hall and Hofstede findes i følgende kategorier: