Analyse sozialer Medien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 64
- Udgivet:
- 25. februar 2024
- Størrelse:
- 150x4x220 mm.
- Vægt:
- 113 g.
- 8-11 hverdage.
- 11. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Analyse sozialer Medien
Soziale Netzwerke haben sich zu einer der wichtigsten Plattformen für soziale Interaktionen entwickelt und bieten Akademikern, Forschern und der Industrie die Möglichkeit, verborgene Muster und Dynamiken zu verstehen, um daraus verschiedene Vorteile zu ziehen. Dieses Buch ist ein ehrliches Bemühen meiner Doktorandin Frau Simrat Kaur um das Verständnis grundlegender Konzepte und Anwendungen von Social Media Analytics. Zusätzlich bietet es eine vergleichende Analyse verschiedener SNS-Analysetools. Das Buch beleuchtet auch die Rolle von Social Analytics für Wettbewerbsvorteile und prädiktive Analysen.
Brugerbedømmelser af Analyse sozialer Medien
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621