An Evaluation of the Military Onesource Call Center in Select Groups of Callers
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 86
- Udgivet:
- 23. juni 2021
- Størrelse:
- 229x152x5 mm.
- 2-3 uger.
- 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af An Evaluation of the Military Onesource Call Center in Select Groups of Callers
The authors evaluate call quality, call outcomes, and caller satisfaction for the Military OneSource call center for military personnel and their families. They provide recommendations for operations and identify areas for future study.
Brugerbedømmelser af An Evaluation of the Military Onesource Call Center in Select Groups of Callers
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen An Evaluation of the Military Onesource Call Center in Select Groups of Callers findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621