American Patriotism and Corporate Identity in Automobile Advertising
- "What's Good for General Motors Is Good for the Country and Vice Versa?"
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 362
- Udgivet:
- 14. marts 2019
- Udgave:
- Størrelse:
- 148x210x0 mm.
- Vægt:
- 536 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af American Patriotism and Corporate Identity in Automobile Advertising
The purpose of this study is to explore how automobile manufacturer General Motors (GM) has framed its corporate identity in domestic ads to convey the 'American brand' image. The author argues that GM has continuously used a patriotic framing in its self-representations, linking itself and its products to the well-being of the country.
Brugerbedømmelser af American Patriotism and Corporate Identity in Automobile Advertising
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen American Patriotism and Corporate Identity in Automobile Advertising findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621