De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

All Media Are Social

- Sociological Perspectives on Mass Media

Bag om All Media Are Social

All Media Are Social offers an introduction to the wide-ranging field of media sociology. Covering political economy, media representation, and media effects, Lindner and Barnard synthesize empirical findings, while explaining with examples and clear prose.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415749534
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 194
  • Udgivet:
  • 7. april 2020
  • Størrelse:
  • 152x229x0 mm.
  • Vægt:
  • 900 g.
  • 2-3 uger.
  • 23. november 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af All Media Are Social

All Media Are Social offers an introduction to the wide-ranging field of media sociology. Covering political economy, media representation, and media effects, Lindner and Barnard synthesize empirical findings, while explaining with examples and clear prose.

Brugerbedømmelser af All Media Are Social



Find lignende bøger
Bogen All Media Are Social findes i følgende kategorier: