Akzeptanz von technologischen Innovationen
- Nutzungsentscheidungen Von Konsumenten Dargestellt Am Beispiel Von Mobilen Internetdiensten
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 302
- Udgivet:
- 14. august 2008
- Udgave:
- 2008
- Størrelse:
- 148x210x17 mm.
- Vægt:
- 425 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Akzeptanz von technologischen Innovationen
Jörg Königstorfer betrachtet den Entscheidungsprozess für bzw. gegen technologische Innovationen am Beispiel mobiler Internetdienste. Er entwickelt Lösungsansätze für die drei Hauptprobleme der Akzeptanzforschung: Die Beachtung von Emotionen im Entscheidungsprozess, die Berücksichtigung des Pro-Veränderungsbias und die Zuschreibung von Ursache-Wirkungs-Zusammenhängen bei der Adoption von Innovationen.
Brugerbedømmelser af Akzeptanz von technologischen Innovationen
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Akzeptanz von technologischen Innovationen findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621