Akzeptanz Mobiler Kundenkartenprogramme Bei Konsumenten
indgår i Forum Marketing serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 235
- Udgivet:
- 5. august 2011
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 210x148x14 mm.
- Vægt:
- 308 g.
- 8-11 hverdage.
- 24. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Akzeptanz Mobiler Kundenkartenprogramme Bei Konsumenten
Jan Prein untersucht, inwieweit Konsumenten mobile Dienste in Kundenkartenprogrammen tatsächlich akzeptieren und welche Faktoren die Akzeptanz beeinflussen. Auf der Basis der Ergebnisse einer umfangreichen empirischen Untersuchung gibt der Autor Empfehlungen für die erfolgreiche Gestaltung mobiler Kundenkarten-Anwendungen.
Brugerbedømmelser af Akzeptanz Mobiler Kundenkartenprogramme Bei Konsumenten
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Akzeptanz Mobiler Kundenkartenprogramme Bei Konsumenten findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621