De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Air Wars

- Television Advertising and Social Media in Election Campaigns, 1952-2016

Bag om Air Wars

Provides in-depth examination and insight into how candidates plan and execute advertising campaigns, how the media covers these campaigns, and how American voters are ultimately influenced by them.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781506329833
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 192
  • Udgivet:
  • 22. maj 2017
  • Udgave:
  • 7
  • Størrelse:
  • 232x199x18 mm.
  • Vægt:
  • 268 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Air Wars

Provides in-depth examination and insight into how candidates plan and execute advertising campaigns, how the media covers these campaigns, and how American voters are ultimately influenced by them.

Brugerbedømmelser af Air Wars



Find lignende bøger
Bogen Air Wars findes i følgende kategorier: