De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Agricultural Marketing

- Structural Models for Price Analysis

Bag om Agricultural Marketing

Examines key economic issues in the field of agricultural marketing and price analysis. This book introduces topics via simple presentation of key theory and applications of the theory through the use of mini-case studies and stylized spreadsheet models.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415480437
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 236
  • Udgivet:
  • 21. april 2011
  • Størrelse:
  • 156x234x14 mm.
  • Vægt:
  • 600 g.
  • 2-3 uger.
  • 13. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Agricultural Marketing

Examines key economic issues in the field of agricultural marketing and price analysis. This book introduces topics via simple presentation of key theory and applications of the theory through the use of mini-case studies and stylized spreadsheet models.

Brugerbedømmelser af Agricultural Marketing



Find lignende bøger
Bogen Agricultural Marketing findes i følgende kategorier: