Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets
- AMEC 2013, Saint Paul, MN, USA, May 6, 2013, TADA 2013, Bellevue, WA, USA, July 15, 2013, and AMEC and TADA 2014, Paris, France, May 5, 2014, Revised Selected Papers
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 171
- Udgivet:
- 21. november 2014
- Størrelse:
- 155x235x10 mm.
- Vægt:
- 2876 g.
- 8-11 hverdage.
- 14. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets
This volume contains 12 thoroughly refereed and revised papers detailing recent advances in research on designing trading agents and mechanisms for agent-mediated e-commerce. the Workshop on Trading Agent Design and Analysis (TADA 2013), co-located with AAAI 2013 in Bellevue, WA, USA, in July 2013;
Brugerbedømmelser af Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621