Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets
- AMEC 2010, Toronto, ON, Canada, May 10, 2010, and TADA 2010, Cambridge, MA, USA, June 7, 2010, Revised Selected Papers
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 145
- Udgivet:
- 3. oktober 2012
- Udgave:
- 2012
- Størrelse:
- 235x155x8 mm.
- Vægt:
- 248 g.
- 8-11 hverdage.
- 14. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets findes i følgende kategorier: