De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Afsætningsstrategi

Bag om Afsætningsstrategi

Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer. Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår: Grundlæggende afsætningsbegreber Metode Styringsgrundlaget i virksomheden Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen Virksomhedens interne forhold Produkters livsforløb - porteføljestyring Virksomhedens forretnings- og vækststrategier Virksomhedens eksterne forhold Branche og konkurrentanalyse Juridiske forhold - konkurrenceret Virksomhedens økonomiske situation Virksomhedens samlede forretningsplan Det er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver. Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788741259765
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 312
  • Udgivet:
  • 21. marts 2016
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 172x245x15 mm.
  • Vægt:
  • 614 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Afsætningsstrategi

Afsætningsstrategi er en ny lærebog, der giver en helhedsforståelse for grundlæggende afsætningsmæssige forhold, begreber, modeller og værktøjer.
Lærebogen giver læseren overblikket over, hvordan markedsføring, strategisk planlægning, konkurrentanalyse og segmentering kan spille sammen og styrke salget af virksomhedens produkter. Bogens kapitler gennemgår:
Grundlæggende afsætningsbegreber
Metode
Styringsgrundlaget i virksomheden
Planlægningsniveauer og markedsføringsfunktionen
Virksomhedens interne forhold
Produkters livsforløb - porteføljestyring
Virksomhedens forretnings- og vækststrategier
Virksomhedens eksterne forhold
Branche og konkurrentanalyse
Juridiske forhold - konkurrenceret
Virksomhedens økonomiske situation
Virksomhedens samlede forretningsplan
Det er bogens formål, at læseren efterfølgende i praksis kan bidrage til, analysere og løse virksomhedens nationale og internationale salgs- og markedsføringsopgaver.
Bogen er rettet mod faget Afsætningsstrategi på Akademiuddannelserne

Brugerbedømmelser af Afsætningsstrategi