Advertising
indgår i Opposing Viewpoints serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 1. maj 2010
- Udgave:
- 00002
- Størrelse:
- 150x13x226 mm.
- Vægt:
- 295 g.
- 2-3 uger.
- 14. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Advertising
While some people may say advertising is dead, it's predicted that it will support over twenty three million jobs in the U.S. by 2019. That's far from dead. This compelling collection of essays helps readers understand various issues relating to advertising. Chapters address the impact of sexism in advertising and cause marketing, and the potential for exploitation of children. Readers will evaluate the rise in both spending and negativity in political ads and the potential for reform. Essays also examine the future of advertising with the use of new outlets like the internet and product placement.
Brugerbedømmelser af Advertising
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Advertising findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621