De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Advertising

Advertising, once seen as the official art of capitalist society is an increasingly commonplace component of a characteristically promotional culture. This book explores and evaluates this transition with an introduction to advertising for the contemporary reader. It provides an easy guide to a changing cultural and commercial genre.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780415251266
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 336
  • Udgivet:
  • 19. december 2008
  • Størrelse:
  • 135x216x21 mm.
  • Vægt:
  • 422 g.
  • 2-3 uger.
  • 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Advertising

Advertising, once seen as the official art of capitalist society is an increasingly commonplace component of a characteristically promotional culture. This book explores and evaluates this transition with an introduction to advertising for the contemporary reader. It provides an easy guide to a changing cultural and commercial genre.

Brugerbedømmelser af Advertising



Find lignende bøger
Bogen Advertising findes i følgende kategorier: