De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Advertising

Advertising looks at the structure and organisation of the industry, how campaigns are constructed and costed, the various methods of promotion, above-the-line and below-the-line costs, legal and ethical issues, market research and much, much more.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780273634355
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 416
  • Udgivet:
  • 21. februar 2000
  • Udgave:
  • 4
  • Størrelse:
  • 157x232x23 mm.
  • Vægt:
  • 610 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Advertising

Advertising looks at the structure and organisation of the industry, how campaigns are constructed and costed, the various methods of promotion, above-the-line and below-the-line costs, legal and ethical issues, market research and much, much more.

Brugerbedømmelser af Advertising



Find lignende bøger
Bogen Advertising findes i følgende kategorier: