De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999

- Increments of change

Bag om Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999

Analyses the influence of the Guinness brand's provenance on advertising campaigns aimed at consumers living in Ireland between 1959 and 1999, and the extent to which Guinness's advertising has influenced Irish culture and society.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781789973457
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 228
  • Udgivet:
  • 28. januar 2020
  • Udgave:
  • Størrelse:
  • 231x153x20 mm.
  • Vægt:
  • 360 g.
  • 2-3 uger.
  • 19. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999

Analyses the influence of the Guinness brand's provenance on advertising campaigns aimed at consumers living in Ireland between 1959 and 1999, and the extent to which Guinness's advertising has influenced Irish culture and society.

Brugerbedømmelser af Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999



Find lignende bøger
Bogen Advertising the Black Stuff in Ireland 1959-1999 findes i følgende kategorier: