De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Advertising Progress

- American Business and the Rise of Consumer Marketing

Bag om Advertising Progress

Through this story, Laird shows how and why-in the intense competitions for both markets and cultural authority-the creators of advertisements laid claim to "progressand used it to legitimate their places in American business and culture.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781421434179
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 506
  • Udgivet:
  • 11. Marts 2020
  • Størrelse:
  • 229x150x32 mm.
  • Vægt:
  • 772 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. Oktober 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Advertising Progress

Through this story, Laird shows how and why-in the intense competitions for both markets and cultural authority-the creators of advertisements laid claim to "progressand used it to legitimate their places in American business and culture.

Brugerbedømmelser af Advertising Progress



Find lignende bøger
Bogen Advertising Progress findes i følgende kategorier: