De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Advertising Law

- Marketing Law and Commercial Freedom of Expression

Bag om Advertising Law

En af de vigtigste forudsætninger for den moderne markedsøkonomi er at erhvervsdrivende, der er involveret i handel bør have ret til at informere markedet om de varer og tjenesteydelser, de tilbyder. Denne ret til at foretage kommerciel kommunikation, herunder reklame, er grundlæggende for god forretningsskik og konkurrencen. Reguleringen af reklame er derfor af stor betydning, både økonomisk og juridisk. Retten til at annoncere er en del af retten til at udøve en forretning, og derfor én af vores mest grundlæggende juridiske rettigheder.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9788757495744
  • Beskyttelse:
  • DRM
  • Udgivet:
  • 14. januar 2013
  • Straks på e-mail.

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Advertising Law

En af de vigtigste forudsætninger for den moderne markedsøkonomi er at erhvervsdrivende, der er involveret i handel bør have ret til at informere markedet om de varer og tjenesteydelser, de tilbyder. Denne ret til at foretage kommerciel kommunikation, herunder reklame, er grundlæggende for god forretningsskik og konkurrencen. Reguleringen af reklame er derfor af stor betydning, både økonomisk og juridisk. Retten til at annoncere er en del af retten til at udøve en forretning, og derfor én af vores mest grundlæggende juridiske rettigheder.

Brugerbedømmelser af Advertising Law



Find lignende bøger
Bogen Advertising Law findes i følgende kategorier: