De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Advertising International

- The Privatisation of Public Space

indgår i Comedia serien

Bag om Advertising International

A survey of the changes in the advertising industry in the last twenty years including coverage of the emergence of international conglomerates and the diversification of the agencies into public relations and media buying.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781138178946
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 260
  • Udgivet:
  • 27. januar 2017
  • Størrelse:
  • 156x234x0 mm.
  • Vægt:
  • 453 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Advertising International

A survey of the changes in the advertising industry in the last twenty years including coverage of the emergence of international conglomerates and the diversification of the agencies into public relations and media buying.

Brugerbedømmelser af Advertising International



Find lignende bøger
Bogen Advertising International findes i følgende kategorier: