De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Advertising in the Digital Age

Bag om Advertising in the Digital Age

A cutting-edge exploration of advertising theory and practice in the context of today¿s digital media environment, built around the BA in Advertising at the London College of Communication.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529601978
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 304
  • Udgivet:
  • 22. april 2024
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 242x169x22 mm.
  • Vægt:
  • 528 g.
  • 4-7 hverdage.
  • 5. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Advertising in the Digital Age

A cutting-edge exploration of advertising theory and practice in the context of today¿s digital media environment, built around the BA in Advertising at the London College of Communication.

Brugerbedømmelser af Advertising in the Digital Age



Find lignende bøger
Bogen Advertising in the Digital Age findes i følgende kategorier: