Advertising Concept Book 3e: Think Now, Design Later
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 296
- Udgivet:
- 26. juli 2016
- Udgave:
- 00003
- Størrelse:
- 203x35x238 mm.
- Vægt:
- 1128 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Advertising Concept Book 3e: Think Now, Design Later
The classic guide to creative ideas, strategies, and campaigns in advertising, now in a revised and updated third edition
Brugerbedømmelser af Advertising Concept Book 3e: Think Now, Design Later
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Advertising Concept Book 3e: Think Now, Design Later findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Kunst og kultur > Arkitektur og design
- Kunst og kultur > Industriel kunst, kommerciel kunst og design > Grafisk design
- Kunst og kultur > Industriel kunst, kommerciel kunst og design > Illustrationer og kommerciel kunst
- Litteratur og litteraturstudier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Reklame
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621