Advertising, Commercial Spaces and the Urban
indgår i Consumption and Public Life serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 215
- Udgivet:
- 1. januar 2010
- Udgave:
- 12010
- Størrelse:
- 152x229x0 mm.
- Vægt:
- 336 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Advertising, Commercial Spaces and the Urban
Providing a detailed account of contemporary outdoor advertising and its relationship with urban space, this book examines what the outdoor advertising industry tells us about the commercial production of urban space, what industry practices reveal about contemporary capitalism, and how ads and billboard structures interface with spaces of the city
Brugerbedømmelser af Advertising, Commercial Spaces and the Urban
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Advertising, Commercial Spaces and the Urban findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621