Advances in National Brand and Private Label Marketing
- Third International Conference, 2016
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 161
- Udgivet:
- 7. juni 2016
- Udgave:
- 12016
- Størrelse:
- 235x155x9 mm.
- Vægt:
- 2701 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Advances in National Brand and Private Label Marketing
This book presents the latest research on national brand and private label marketing, in the form of original, rigorous and relevant contributions from the 2016 National Brands and Private Label Marketing conference in Barcelona.
Brugerbedømmelser af Advances in National Brand and Private Label Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Advances in National Brand and Private Label Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621