De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Advances in National Brand and Private Label Marketing

- Third International Conference, 2016

Bag om Advances in National Brand and Private Label Marketing

This book presents the latest research on national brand and private label marketing, in the form of original, rigorous and relevant contributions from the 2016 National Brands and Private Label Marketing conference in Barcelona.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319399454
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 161
  • Udgivet:
  • 7. juni 2016
  • Udgave:
  • 12016
  • Størrelse:
  • 235x155x9 mm.
  • Vægt:
  • 2701 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Advances in National Brand and Private Label Marketing

This book presents the latest research on national brand and private label marketing, in the form of original, rigorous and relevant contributions from the 2016 National Brands and Private Label Marketing conference in Barcelona.

Brugerbedømmelser af Advances in National Brand and Private Label Marketing



Find lignende bøger
Bogen Advances in National Brand and Private Label Marketing findes i følgende kategorier: