De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Advances in National Brand and Private Label Marketing

- Second International Conference, 2015

Bag om Advances in National Brand and Private Label Marketing

This book presents the latest research and recent studies in the field of national brand and private label marketing.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319201818
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 211
  • Udgivet:
  • 4. juni 2015
  • Udgave:
  • 2015
  • Størrelse:
  • 235x155x12 mm.
  • Vægt:
  • 349 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Advances in National Brand and Private Label Marketing

This book presents the latest research and recent studies in the field of national brand and private label marketing.

Brugerbedømmelser af Advances in National Brand and Private Label Marketing



Find lignende bøger
Bogen Advances in National Brand and Private Label Marketing findes i følgende kategorier: