De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Advances in National Brand and Private Label Marketing

- Fourth International Conference, 2017

Bag om Advances in National Brand and Private Label Marketing

This book presents the latest research on national brand and private label marketing - a collection of original, rigorous and highly relevant contributions of the 2017 International Conference on National Brand & Private Label Marketing in Barcelona.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319597003
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 210
  • Udgivet:
  • 23. juni 2017
  • Udgave:
  • 12017
  • Vægt:
  • 349 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Advances in National Brand and Private Label Marketing

This book presents the latest research on national brand and private label marketing - a collection of original, rigorous and highly relevant contributions of the 2017 International Conference on National Brand & Private Label Marketing in Barcelona.

Brugerbedømmelser af Advances in National Brand and Private Label Marketing



Find lignende bøger
Bogen Advances in National Brand and Private Label Marketing findes i følgende kategorier: