De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Advances in National Brand and Private Label Marketing

- Eighth International Conference, 2021

Bag om Advances in National Brand and Private Label Marketing

This proceedings volume highlights the latest research presented at the 8th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2021).

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783030769345
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 132
  • Udgivet:
  • 17. maj 2021
  • Udgave:
  • 12021
  • Størrelse:
  • 155x235x0 mm.
  • Vægt:
  • 454 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 7. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Advances in National Brand and Private Label Marketing

This proceedings volume highlights the latest research presented at the 8th International Conference on Research on National Brand & Private Label Marketing (NB&PL2021).

Brugerbedømmelser af Advances in National Brand and Private Label Marketing



Find lignende bøger
Bogen Advances in National Brand and Private Label Marketing findes i følgende kategorier: