Advanced Technologies Management for Retailing
- Frameworks and Cases
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 374
- Udgivet:
- 30. juni 2011
- Størrelse:
- 280x216x23 mm.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Advanced Technologies Management for Retailing
Explores a range of topics that contribute to understanding consumers' behaviour in new computer-aided retailing environments, and how this influences buying behaviour while providing useful knowledge on the management of these new technologies and on the management of the digital contents as a reliable teaching resource for teachers and researchers.
Brugerbedømmelser af Advanced Technologies Management for Retailing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Advanced Technologies Management for Retailing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621