De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Ads

indgår i Close-up serien

Bag om Ads

Reklamernes verden Ads er en ny titel i temaserien Close-up. Eleverne får indblik i reklamernes varierede sprogbrug og får indsigt i kultur- og samfundsforhold i de engelsktalende lande. Bogen byder på en lang række trykte reklamer og et varieret udbud af tekster med forskellige indgangsvinkler til temaet. Eleverne kan bl.a. læse en sangtekst om et par mærkesko, en artikel om fremtidens reklamer på månen og en oplysningskampagne om USA's First Amendment. Teksterne er afpasset målgruppen og grundigt glosseret.  Temaserie til engelsk i 8.-10. klasse Close-up er Gyldendals nye temaserie til engelsk i 8.-10. klasse. Bøgerne byder på aktuelle emner og et bredt og varieret tekstudbud. Temaerne belyses fra flere forskellige vinkler, og eleverne præsenteres for relevante kultur- og samfundsforhold i de engelsktalende lande. Der er fokus på de kommunikative færdigheder, og bøgernes tekster og opgavetyper lægger op til analyse og debat. Hver bog indeholder et opslag om det konkrete tema med nyttige tips til den mundtlige prøvetræning.

Vis mere
  • Sprog:
  • Dansk
  • ISBN:
  • 9788702048735
  • Indbinding:
  • Hæftet
  • Sideantal:
  • 64
  • Udgivet:
  • 25. august 2010
  • Udgave:
  • 1
  • Størrelse:
  • 196x270x7 mm.
  • Vægt:
  • 217 g.
  • 1-3 hverdage.
  • 22. oktober 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Ads

Reklamernes verden
Ads er en ny titel i temaserien Close-up. Eleverne får indblik i reklamernes varierede sprogbrug og får indsigt i kultur- og samfundsforhold i de engelsktalende lande. Bogen byder på en lang række trykte reklamer og et varieret udbud af tekster med forskellige indgangsvinkler til temaet. Eleverne kan bl.a. læse en sangtekst om et par mærkesko, en artikel om fremtidens reklamer på månen og en oplysningskampagne om USA's First Amendment. Teksterne er afpasset målgruppen og grundigt glosseret. 
Temaserie til engelsk i 8.-10. klasse
Close-up er Gyldendals nye temaserie til engelsk i 8.-10. klasse. Bøgerne byder på aktuelle emner og et bredt og varieret tekstudbud. Temaerne belyses fra flere forskellige vinkler, og eleverne præsenteres for relevante kultur- og samfundsforhold i de engelsktalende lande. Der er fokus på de kommunikative færdigheder, og bøgernes tekster og opgavetyper lægger op til analyse og debat. Hver bog indeholder et opslag om det konkrete tema med nyttige tips til den mundtlige prøvetræning.

Brugerbedømmelser af Ads