Activity Theory Perspectives on Technology in Higher Education
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 312
- Udgivet:
- 30. september 2013
- Størrelse:
- 227x291x28 mm.
- Vægt:
- 1076 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Activity Theory Perspectives on Technology in Higher Education
Presents the adoption and use of the activity theory during the evolution of technology in higher education into a more advanced activity. This book is a combination of theory and practice and is useful for researchers, academics, policy makers, administrators, and instructors interested in the important insights to the transformation of higher education.
Brugerbedømmelser af Activity Theory Perspectives on Technology in Higher Education
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Activity Theory Perspectives on Technology in Higher Education findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621