De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Accounting for Tastes

Bag om Accounting for Tastes

Becker argues that past experiences and social influences form two basic capital stocks, personal and social, and applies these concepts to assessing the effects of advertising, the power of peer pressure, the nature of addiction, and the function of habits.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780674543577
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 292
  • Udgivet:
  • 30. marts 1998
  • Størrelse:
  • 151x227x15 mm.
  • Vægt:
  • 349 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 9. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Accounting for Tastes

Becker argues that past experiences and social influences form two basic capital stocks, personal and social, and applies these concepts to assessing the effects of advertising, the power of peer pressure, the nature of addiction, and the function of habits.

Brugerbedømmelser af Accounting for Tastes



Find lignende bøger
Bogen Accounting for Tastes findes i følgende kategorier: