De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage
Bag om Accounting for Marketing

This text shows how management accounting can play a valuable role in the control of marketing activities and highlights thinking in strategic management accounting. It also highlights the possible problems of accounting for marketing, and offers suggestions on how to overcome them.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781861524683
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 192
  • Udgivet:
  • 29. april 1999
  • Udgave:
  • Størrelse:
  • 188x13x244 mm.
  • Vægt:
  • 367 g.
  • 2-4 uger.
  • 28. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Accounting for Marketing

This text shows how management accounting can play a valuable role in the control of marketing activities and highlights thinking in strategic management accounting. It also highlights the possible problems of accounting for marketing, and offers suggestions on how to overcome them.

Brugerbedømmelser af Accounting for Marketing



Find lignende bøger
Bogen Accounting for Marketing findes i følgende kategorier: