Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools
- Rethinking Contemporary Myths of Meritocracy
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 184
- Udgivet:
- 11. juni 2021
- Størrelse:
- 233x156x14 mm.
- Vægt:
- 294 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools
Alice Bradbury discusses how the meritocracy myth reinforces educational inequalities and analyses how the recent educational developments of datafication and neuroscience might challenge how we classify and label children as we rebuild a post-pandemic schooling system.
Brugerbedømmelser af Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Ability, Inequality and Post-Pandemic Schools findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621