A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 152
- Udgivet:
- 8. marts 2025
- Størrelse:
- 129x198x0 mm.
- Kan forudbestilles.
- 8. marts 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management
Explore the controversies and debates, leading thinkers and enduring challenges in brand management with this accessible introduction.
Brugerbedømmelser af A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621