De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management

Bag om A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management

Explore the controversies and debates, leading thinkers and enduring challenges in brand management with this accessible introduction.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781529795165
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 152
  • Udgivet:
  • 8. marts 2025
  • Størrelse:
  • 129x198x0 mm.
  • Kan forudbestilles.
  • 8. marts 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management

Explore the controversies and debates, leading thinkers and enduring challenges in brand management with this accessible introduction.

Brugerbedømmelser af A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management



Find lignende bøger
Bogen A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management findes i følgende kategorier: